Strona wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka), które są przechowywane na Twoim urządzeniu. Cel i sposób zarządzania tymi plikami opisany jest w "Polityce plików cookies". Kontynuowanie przeglądania serwisu traktujemy jako zgodę na używanie cookies.

FAQ

FAQ - NAJCZĘSTSZE PYTANIA

 

Jak mogę rozpocząć  współpracę z hurtownią?

Do rozpoczęcia współpracy należy zarejestrować się na stronie, następnie w odpowiedzi na maila od opiekuna, załączyć dokumenty prowadzonej działalności. Zapraszamy wszystkich prowadzących sklepy internetowe z bielizną i akcesoriami erotycznymi oraz właścicieli sklepów stacjonarnych.

Czy hurtownia udostępnia plik XML?

Tak. Po autoryzacji na platformie B2B można pobierać plik XML umożliwiający synchronizację ze sklepem. W tym celu należy się skontaktować z przydzielonym opiekunem mailowo lub telefonicznie.

Czy istnieje minimum logistyczne?

Nie ma minimalnego zamówienia. Suma zakupów musi świadczyć o hurtowym charakterze współpracy (średnio miesięczny obrót powinien przekraczać 1000 zł netto)

Czy mogę kupić towar jako detalista?

Niestety, nie prowadzimy sprzedaży detalicznej. Klient detaliczny może się z nami skontaktować a poinformujemy, gdzie można zaopatrzyć się w produkty, którymi handlujemy.

Czy złożone dwa zamówienia można otrzymać w jednej przesyłce?

Tak. W przypadku złożenia dwóch zamówień, które Klient chce otrzymać jedną przesyłką należy skontaktować się z Działem Handlowym – telefonicznie lub e-maliowo i podać tą informację. Połączenie zamówień zostanie potwierdzone e-mailem. Można też prośbę o połączenie zamówień napisać w komentarzu pod jednym z nich.

Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Zwrot pieniędzy następuje w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu.

Co zrobić, gdy nie pamięta się hasła?

W przypadku gdy Klient zapomni swoje hasło, powinien kliknąć w: „Zapomniałem hasła”, które znajduje się przy polu na wpisanie hasła i loginu. Następnie pojawi się miejsce na wpisanie adresu e-mailowego Klienta podanego przy rejestracji. Proszę wpisać ten adres e-mail, odebrać pocztę i otworzyć przesłany link. Kolejnym krokiem jest zmiana hasła, a następnie powrót do logowania.

Jak długo czekam na paczkę z zamówieniem?

Na paczkę czeka się zwykle jeden dzień roboczy jeśli dostawa jest w Polsce.

Jeśli ten termin ma wydłużyć się do dwóch dni lub więcej, Klient jest o tym informowany indywidualnie przez swojego opiekuna.

 

W razie dodatkowych pytań, prosimy o kontakt poprzez formularz.

 

http://www.softland24.pl/kontakt-dp-contactus.html