Strona wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka), które są przechowywane na Twoim urządzeniu. Cel i sposób zarządzania tymi plikami opisany jest w "Polityce plików cookies". Kontynuowanie przeglądania serwisu traktujemy jako zgodę na używanie cookies.

Regulamin

Warunki ogólne

  1. Platforma internetowa w systemie B2B firmy Softland sp. z o.o. , znajdująca się na stronie internetowej pod adresem www.softland24.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu wyłącznie podmiotom gospodarczym.

    Jest własnością firmy Softland sp. z o.o.
    z siedzibą przy ul. Pancerniaków 4a w Lublinie.
    NIP 946-00-04-257,
    KRS 0000121192
    tel. +48 81 4410221.

  2. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym są podane w złotych polskich lub w euro, (w zależności od kraju pochodzenia zalogowanego klienta) i nie zawierają podatku VAT (są cenami netto).

  3. Złożenie zamówienia na w/w platformie oznacza zaakceptowanie postanowień niniejszego regulaminu.

 Procedura rejestracji i logowania klienta

1.  Dostęp do niektórych funkcji sklepu, tj. ceny, dostępność, składanie zamówień jest możliwy tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

2.   Użytkownikiem serwisu może być właściciel lub pracownik firmy, określanej przez nas jako klient.

3.  Aby się zarejestrować konieczne jest wypełnienie formularza rejestracji, a następnie przesłanie go do administratora poprzez kliknięcie przycisku Zarejestruj się.

4.  Po pozytywnej weryfikacji dokonanej przez naszego pracownika, użytkownikowi zostanie przesłane hasło dostępu do serwisu drogą mailowa na adres podany w formularzu.

5.  W ramach procedury weryfikacji klienta nasz pracownik może zwrócić się z prośba o dostarczenie kopii dokumentów firmy (NIP, REGON, Wpis do ewidencji)

6.  Po otrzymaniu hasła klient może zalogować się do sklepu podając swój e-mail jako login i hasło przesłane drogą mailową.

7.     Po zalogowaniu klient ma dostęp do następujących funkcjonalności sklepu:

a.  Podgląd aktualnych cen produktów – cena podświetlona na czerwono jest ceną klienta po rabacie, cena szara, skreślona jest ceną katalogową (bez rabatu)

b.  Podgląd statusu dostępności produktów:
zielona fajka – produkt dostępny
żółty wykrzyknik – przekroczono dostępną ilość w koszyku
czerwony krzyżyk – produkt niedostępny

c.  Dostęp do zakładki Moje konto umożliwiającej edycję danych konta oraz dodatkowe funkcje systemu tj.
Książka adresowa – możliwość wprowadzenia dodatkowych adresów do wysyłki towaru
Pobierz XML – podgląd pliku XML możliwego do zaimportowania do Twojego sklepu
Przechowalnia – możliwość dodania produktów do przechowalni, aby w przyszłości skorzystać z gotowych szablonów zamówień.

d.  Oferty promocyjne – Sprawdź oferty promocyjne przygotowane specjalnie dla Ciebie.

e.  Możliwość składania zamówień po korzystnych warunkach transakcyjnych.

     8.     Aby się wylogować należy kliknąć przycisk Wyloguj się w górnym prawym rogu strony.

Procedura składania i realizacji zamówień

  1. Podany przez użytkownika podczas rejestracji adres e-mail jest wykorzystywany jako jego login do realizacji składanych zamówień.
  2. Zamówienia przyjmowane są przez stronę www.softland24.pl
  3. Realizacja zamówienia rozpoczyna się w momencie jego wygenerowania podczas akceptacji zamówienia w jego ostatnim kroku.
  4. Zamówienia złożone w dni robocze po godz. 12, w soboty, niedziele i święta rozpatrywane będą kolejnego dnia roboczego.
  5. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo przystąpienie do realizacji złożonego zamówienia, SOFTLAND Spółka z o.o. zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.
  6. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu lub wycofać zamówienie przesyłając wiadomość  e-mail do swojego opiekuna. Softland Spółka z o.o. zastrzega sobie prawo do dodatkowego potwierdzenia.
  7. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia. Faktura lub paragon w formie drukowanej jest wystawiana i dołączana do przesyłki.
  8. Koszty przesyłki są pokrywane przez Softland sp. z o.o. dla zrealizowanych zamówień na kwotę powyżej 1000 zł.
  9. Zamówienia na kwotę mniejszą niż 300 zł netto, realizowane będą po cenach hurtowych (bez rabatów) z doliczoną opłatą manipulacyjną w wysokości 10 zł netto.
  10. Czas realizacji zamówienia wynosi do 48 godzin. Jest to czas, który upływa od potwierdzenia zamówienia lub wpływu pieniędzy na konto, do chwili wysłania pierwszej partii zamówionych towarów. W szczególnych wypadkach czas ten może ulec wydłużeniu, o czym poinformujemy klienta indywidualnie. Czas otrzymania przesyłki = czas realizacji + czas dostawy.
  11. Statusy zamówień: sklep internetowy w celu ułatwienia realizacji zamówienia wprowadza 4 statusy zamówień, które informują o stanie jego realizacji i wysyłane są na adres e-mail zamawiającego (podany przy rejestracji).
    Opis statusów zamówień:
    • status "Zarejestrowane" - jest wysyłany w momencie złożenia zamówienia w sklepie. Informuje o złożeniu zamówienia w sklepie oraz o trwającej procedurze potwierdzania. Jest potwierdzeniem prawidłowości procedury zamawiania towaru.
    • status "W realizacji" - jest wysyłany w momencie przyjęcia złożonego zamówienia do realizacji po jego wcześniejszym potwierdzeniu,
    • status "Wysłane" - jest wysyłany w momencie wysyłki towaru do klienta.
    • status "Anulowane" - jest wysyłany w przypadku rezygnacji z zamówienia bądź braku możliwości jego potwierdzenia.
  12. Przy wyborze formy płatności przelewem pieniądze należy kierować na konto:

Softland sp. z o.o.
Pancerniaków 4A
20-331 Lublin

Dla płatności w PLN:

Bank PEKAO S.A. III Oddział w Lublinie
53 1240 5497 1111 0000 5007 3096

Dla płatności w EUR:

Bank BNP Paribas Oddział w Lublinie
SWIFT (BIC): PPAB PLPK
72 1600 1101 1843 5545 4000 0003


UWAGA: Wartość realizacji zamówienia może nieznacznie różnić się od wartości zamówineia, dlatego prosimy o dokonywanie płatności dopiero po otrzymaniu faktury VAT od opiekuna klienta.

  1. W przypadku braku zamówionego towaru sklep niezwłocznie poinformuje państwa o najszybszym możliwym terminie realizacji złożonego zamówienia
  2. W sytuacji gdy wystąpi brak tylko części towarów z zamówienia to na Państwa życzenie wysyłamy aktualnie dostępny towar lub realizujemy całe zamówienie w terminie późniejszym - oczywiście za zgodą Państwa - po obowiązujących kosztach wysyłek umieszczonych w "Dostawa i płatności".
  3. Nie ponosimy odpowiedzialności za wynikłe spóźnienia spowodowane złą pracą firm transportowych.